Sâmbătă, Marcel Pavel a avut o experiență neplăcută când a revenit din Cluj cu avionul. După ce așteptat mai bine de două ore în aeroport, a aflat că bagajele lui nu au ajuns la București. Artistul s-a simțit extrem de deranjat de atitudinea celor de la compania aeriană, care nu i-au informat pe călători cu privire la starea bagajelor și care i-au vorbit, în opinia sa, „nepotrivit”.
Pe lângă Marcel Pavel, și Victor Slav și ceilalți pasageri au avut de așteptat mult și bine până ce angajații companiei i-au informat că geamantanele lor nu au ajuns la destinație. După ore de așteptare și nervi, pasagerii au fost puși să semneze niște documente, iar bagajele le-au parvenit abia a doua zi.
Marcel Pavel a declarat pentru viva.ro că nu este prima dată când are probleme cu bagajele în aeroport. În trecut, el a rămas fără anumite obiecte din bagajele personale. De această dată, bagajele lui au sosit cu o zi întârziere.
În timpul așteptării în aeroport, Marcel Pavel a fost nemulțumit de modul în care li s-a vorbit pasagerilor. Potrivit lui, cei din aeroport știau de la bun început că bagajele lor nu au ajuns la București, dar nu i-au anunțat pe pasageri, lăsându-i să aștepte în zadar. Mai mult decât atât, artistul a spus că angajații companiei i-au vorbit “obraznic”.
“După ce că am rămas cu toții fără bagaje, ne-au mai răspuns și obraznic. Măcar puteau să ne anunțe, să știm ce să facem, dar am stat degeaba aici și nu știam ce se întâmplă. S-au dat de gol, pentru că ei știau că nu au ajuns bagajele, dar nu ne-au anunțat, ca să nu mai stăm acolo să așteptăm ca proștii. Câtă sfidare!”, a declarat Marcel Pavel pentru viva.ro.
În final, pasagerii au fost nevoiți să se înregistreze cu numărul de tichet și să lase datele de telefon și buletin pentru a fi contactați când bagajele lor vor ajunge la destinație. Sperăm că astfel de situații neplăcute nu se vor mai întâmpla în viitor, și că companiile aeriene vor trata cu respect și profesionalism pasagerii lor.